Digging/noise wave

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Aaron Mueller 2011-08-21 21:05:34 +02:00
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@ -37,6 +37,11 @@ EndProcedure
Procedure DrawRunningGame()
DrawMap()
; FIXME: This does not work quite well ...
;StartDrawing(ScreenOutput())
;DrawPlayerNoise()
;StopDrawing()
CalculateShadow()
DrawShadow()

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@ -134,7 +134,10 @@ Procedure HandleEventRunningGame()
TileMap(TargetX, TargetY)\TileNumber = #TILESET_TYPE_FLOOR
EndIf
DrawNoiseWave(TargetX, TargetY)
*PlayerNoise\X = TargetX
*PlayerNoise\Y = TargetY
*PlayerNoise\Size = 10
CreateThread(@CalculateNoiseWave(), *PlayerNoise)
EndIf
EndIf
EndProcedure

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@ -62,4 +62,10 @@ LoadSound(2, #DATA_PATH + "sound/title_song.wav")
; Map
Global Dim TileMap.Tile(#MAP_WIDTH, #MAP_HEIGHT)
Global Dim ShadowMap.Shadow(#MAP_WIDTH, #MAP_HEIGHT)
Global Dim ShadowMap.Shadow(#MAP_WIDTH, #MAP_HEIGHT)
; Addons
Global *PlayerNoise.NoiseWave = AllocateMemory(SizeOf(NoiseWave))
*PlayerNoise\X = 0
*PlayerNoise\Y = 0
*PlayerNoise\Size = 0

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@ -43,6 +43,12 @@ Structure Tile
Health.i
EndStructure
Structure NoiseWave
X.i
Y.i
Size.i
EndStructure
Structure Player
X.i
Y.i

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@ -1,7 +1,7 @@
8,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,2,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,8,
5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,
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3,3,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,3,4,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,4,3,3,4,3,3,3,3,3,
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