Digging/noise wave

This commit is contained in:
Aaron Mueller 2011-08-21 21:05:34 +02:00
parent ebf63aae67
commit 57bd4fbbae
6 changed files with 24 additions and 4 deletions

View File

@ -37,6 +37,11 @@ EndProcedure
Procedure DrawRunningGame()
DrawMap()
; FIXME: This does not work quite well ...
;StartDrawing(ScreenOutput())
;DrawPlayerNoise()
;StopDrawing()
CalculateShadow()
DrawShadow()

View File

@ -134,7 +134,10 @@ Procedure HandleEventRunningGame()
TileMap(TargetX, TargetY)\TileNumber = #TILESET_TYPE_FLOOR
EndIf
DrawNoiseWave(TargetX, TargetY)
*PlayerNoise\X = TargetX
*PlayerNoise\Y = TargetY
*PlayerNoise\Size = 10
CreateThread(@CalculateNoiseWave(), *PlayerNoise)
EndIf
EndIf
EndProcedure

File diff suppressed because one or more lines are too long

View File

@ -63,3 +63,9 @@ LoadSound(2, #DATA_PATH + "sound/title_song.wav")
; Map
Global Dim TileMap.Tile(#MAP_WIDTH, #MAP_HEIGHT)
Global Dim ShadowMap.Shadow(#MAP_WIDTH, #MAP_HEIGHT)
; Addons
Global *PlayerNoise.NoiseWave = AllocateMemory(SizeOf(NoiseWave))
*PlayerNoise\X = 0
*PlayerNoise\Y = 0
*PlayerNoise\Size = 0

View File

@ -43,6 +43,12 @@ Structure Tile
Health.i
EndStructure
Structure NoiseWave
X.i
Y.i
Size.i
EndStructure
Structure Player
X.i
Y.i

View File

@ -1,7 +1,7 @@
8,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,2,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,8,
5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,
5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,5,
4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,2,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,2,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,
4,4,4,2,4,4,4,4,4,4,4,4,2,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,2,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,2,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,
3,3,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,4,3,4,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,4,3,3,4,3,3,3,3,3,
3,3,3,3,3,3,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,4,3,3,4,3,3,3,3,3,
3,3,3,3,3,3,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,4,3,4,3,3,3,3,3,3,4,3,3,4,3,3,3,3,3,